Podsumowanie lutego 2017




Skończył się najkrótszy miesiąc w roku, który czytelniczo dla mnie był całkiem ok, a zakupowo okazał się totalnym szaleństwem ;)

Zatem, co działo się u mnie? 

Recenzje: 

1. Marek Toman "Straszna nowina o okrutnym mordzie Szymona Abelesa" - czyli dość mocny początek miesiąca. Tekst o uprzedzeniach, nienawiści i całkowicie błędnym pojmowaniu szerzenia wiary.

2. Ks. Jan Kaczkowski, Joanna Podsadecka "Dasz radę. Ostatnia rozmowa" - książki ks. Kaczkowskiego to dla mnie zawsze sygnał do zatrzymania się, przemyślenia, co dalej, co mogę poprawić. To duchowa podróż, do której tęsknię. 

3. Madeline Sheehan "Niepiękna" - mocny erotyk a zarazem zdziwienie, bo są tu tematy, które mocno dają do myślenia, mimo że z założenia ma to być historia o innym zabarwieniu.

4. Arkadiusz "Arkadio" Zbozień "Rób to, co kochasz" - będę polemizowała, ten audiobook jest dla wszystkich bez względu na wiek, bo zawsze można zacząć od nowa :).




Na blogu pojawiło się:



Poza zrecenzowanymi książkami:


-przeczytałam "Najgorsze dopiero nadejdzie" Roberta Małeckiego
- przesłuchałam audiobook "Wielka ryba" i zaczęłam "Garnek strachu"
- zaczęłam czytać "Lolitę" V. Nabokova, "Magię słów" J. Wryczy-Bekier, "Kraków" Z. Leśnickiego i "Garnek strachu" A. Szustaka OP
- podczytuję codziennie "#jeszcze5minutek"



Pojawiłam się także w programie "Miejsce do czytania" realizowanym przez TVP3 Rzeszów :) Program możecie obejrzeć Klikając tu


Nowe książki u mnie :)

Egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Czwarta Strona - serdecznie dziękuję :)



- Joanna Gawrych-Skrzypczak "Księżyc jest kobietą"
- Katherine Zoepf "Sekretne życie arabskich kobiet"
- Małgorzata Rogala "Ważka"
- Anuradha Roy "Sny o Jowiszu"
- Joanna Szarańska "Nic dwa razy się nie zdarzy"
- Małgorzata Mroczkowska "Od jutra dieta"



Wygrana w konkursie RTCK - dziękuję ogromnie :) o. Adam Szustak "Garnek strachu. Droga do dojrzałości. Lekcje Gedeona"



Moje szalone zakupy: 



-Mia Sheridan "Bez szans"
- Blake Crouch "Mroczna materia" - zakupy ze stycznia, ale przyszły w lutym ;)


kupione po taniości ;) 




- Theresa Revay "Biała wilczyca"
- Ron Rash "Serena"


Szustakowe zakupy ;)




- audiobook "Projekt: Judyta. Czym jest siła kobiety?"
- audiobook "Projekt: Estera. Czym jest piękno kobiety?"
- audiobook "Noe. Człowiek, który chodził z Bogiem"
- książki: "#jeszcze5minutek"
- "Ewangelia dla nienormalnych"
- "Serce w serce. Komentarz do księgi Rut"
- "Osioł w raju"




chude ceny w tłusty czwartek i piątek w RTCK <3 - oj zaszalałam 



- audiobook o. Tomasza Nowaka "Poszukiwacze pereł"
- audiobook "o. Tomasza Nowaka i Magda.lena Frączek "Przebudzenie Emmanuela"
- audiobook ks. Jana Kaczkowskiego "Dość kato-lipy"




- dwie koszulki <3 rób to, co kochasz II i rozwój
- opaska masz wszystko, czego ci potrzeba
- torba mam w sobie wszystko



- notes rób to, co kochasz 
- płyta Arkadio "Rób to, co kochasz" i "#nierzadko"



Myśl na luty - przekonałam się ogromnie do audiobooków :D

A jak Wam minął luty? Dużo przeczytaliście? Coś nowego pojawiło się u Was?


Komentarze