Czytatnik na 2023 rok




Ten rok obfitował w dobre lektury. Nim jednak napiszę Wam o najlepszych książkach i największych rozczarowaniach, chciałam się z Wami podzielić planami na 2023 rok. 

Przyszły rok będzie tym, w którym chcę skupić się na wyczytywaniu biblioteczki. Chcę przeczytać więcej klasyki, sięgnąć po gatunki, które w zasadzie były mi obce. Będzie więc coś z fantastyki, sci-fi (to za sprawą wyzwania, które znajdziecie u Luki z Przestrzeni Tekstu), będą dzienniki, listy i wywiady. 

To i tak dużo, bo doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że przybędzie trochę czytania do pracy, więc nie planuję więcej niż znajdziecie w Czytatniku. Możecie zatem zobaczyć, co wybrałam na przyszły rok. Przygotowałam także wersję dla Was w formacie PDF do wydruku, którą możecie pobrać. 

Miejsca jest dużo, możecie więc pisać swoje wrażenia, krótkie recenzje, wypełniać go, jak tylko chcecie. Dajcie znać, co znajdzie się w Waszych Czytatnikach. Możecie mi o tym napisać w komentarzu, mailu, pochwalić się na Facebooku lub Instagramie. Mam nadzieję, że Czytatnik będzie Wam towarzyszyć w przyszłym roku. 
Samych dobrych historii dla Was. Ewelina

Czytatnik dla Was do pobrania TU.

Mój Czytatnik OBEJRZYJ.




Komentarze

  1. Świetny ten Czytatnik! :) I cieszę się, że za moją sprawą postanowiłaś sięgnąć po coś sci-fi. Kibicuję Ci z tym wyczytywaniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :). Starałam się, żeby był poręczny. Tak, spróbuję się w najbardziej odległym dla mnie gatunku literackim :) zawsze warto poznawać nowe rejony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz