25 książkowych faktów o mnie


Spodobało mi się, więc przedstawiam moją wersję. Zapraszam także do Mai K. i Rude recenzuje 




* Mogę czytać kilka książek jednocześnie i często tak robię :)
* Książki muszę mieć ułożone od największej do najmniejszej
* Nie ułożę książek kolorystycznie, to nie dla mnie
* Mam dużo zakładek, ale korzystam z kilku ulubionych
* Jest kilka książek, które przeczytałam kilka razy, ale rzadko wracam do tekstów, które już znam
* Mam mało czytających znajomych, ale grono się powiększa :)
* Książki kupuję głównie przez internet, korzystając często z promocji
* Nigdy nie czytam recenzji innych blogerów nim sama nie zrecenzuję książki (wyjątek, książki na które trafiam dzięki Wam :) )
* Mam masę nieprzeczytanych książek w biblioteczce ;)
* Dojrzewam czytelniczo przerzucając się ostatnio na reportaże :)
* Lubię czytać poezję :)
* Najczęściej czytam w łóżku :)
* Gdy idę do pracy wstaję po piątej, by przed wyjściem poczytać pół godziny, to zapewnia mi dobry humor i pozwala lepiej zacząć dzień
* Przy czytaniu czasami piję kawę z dużą ilością mleka lub herbatę
* Nie słuchałam jeszcze audiobooka, ale kiedyś przyjaciel czytał mi kawałek książki ;)
* Powoli przekonuję się do ebooków, ale nadal nic nie zastąpi mi papierowych książek
* Uwielbiam dostawać książki w prezencie
* Czytam też literaturę religijną
* Robię notatki z poradników i książek rozwojowych
* Kocham rozmawiać o literaturze, dlatego uczęszczam na Dyskusyjny Klub Książki
* Na moim biurku zawsze leżą książki, które czytam, egzemplarze recenzenckie i książki, które przeczytałam i mam zrecenzować
* Spisuję cytaty, które mi się spodobały
* Jeśli jestem zmęczona to po prostu zostawiam książkę, nawet gdy dzieje się coś ciekawego
* Zazwyczaj kończę czytać rozdział lub urywam w jakimś charakterystycznym miejscu
* Często najpierw oglądam film, potem czytam książkę i nie mam z tym żadnego problemu

A jakie są czytelnicze fakty o Was? Piszcie!!! Jestem ciekawa, co to wygląda :).


Komentarze