Podsumowanie maja 2016




Piękny maj już za nami. Było ciekawie, zaczytanie i radośnie. A zatem przespacerujmy się po majowych wydarzeniach :-)

Recenzje: 

1. "Dzieci piszą listy. Papież Franciszek odpowiada" czyli piękna lektura zarówno dla małych jak i dużych. - Recenzja
2. "Niebezpieczne kłamstwa" opowieść o nowym życiu i zmaganiu się z demonami przeszłości a także o miłości, która przychodzi niespodziewanie - Recenzja
3. "Siostra na krawędzi. O pasjach silniejszych niż narkotyki" - przecudowna opowieść o niezwykłej kobiecie, która oczarowała mnie bez reszty - Recenzja

Przeczytane książki:

1. Janusz Koryl, Urojenie, wyd. Dreams, Rzeszów 2016.
2. Maria Miduch, Biografia Boga Ojca, wyd. WAM, Kraków 2016.
3. Agnieszka Pietrzyk, Śmierć kolekcjonera, wyd. Czwarta Strona, Poznań 2016. 
4. Scott Belsky, Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu, tłum. Katarzyna Schmidt, wyd. Onepress, Gliwice 2011.
5. Becca Fitzpatrick, Niebezpieczne kłamstwa, tłum. Mariusz Gądek, wyd. Otwarte, Kraków 2016.

Zaczęłam również czytać:
1. Remigiusz Mróz "Trawers"
2. Karolina Wilczyńska "Ja, kochanka"


Książki, które pojawiły się u mnie w maju :-)

1. Egzemplarze recenzenckie:

Wydawnictwo Znak 



Od Wydawnictwa Znak otrzymałam "Ucznia architekta" Elif Safak, piękną i klimatyczną lekturę. Serdecznie dziękuję :-)

Wydawnictwo WAM



Od Wydawnictwa WAM otrzymałam: 
* "Ukrytą różę" Reyes Monforte, pisarki którą ogromnie cenię
* "Biografię Ducha Świętego" Marii Miduch, jestem ogromnie ciekawa tej książki :-)
Bardzo dziękuję za te piękne książki :-)


Wydawnictwo Czwarta Strona




Wydawnictwo Czwarta Strona zapewniło mi: 
* wzruszenie dzięki "Bez ciebie" Agaty Przybyłek
* rozrywkę z "Dwoma panami z branży" Katarzyny Czajki
* dreszcz emocji przez "Egzekucję w dobrej wierze" Aleksandry Marininy
Ogromnie dziękuję za wszystkie książki :-)

2. Prezenty urodzinowe :-)


Nie ma to jak mieć super siostrę i urodziny :-). Dzięki niej pojawiło się u mnie sporo świetnych książek: 
- "Ekskluzywny żebrak czyli ks. Jan Kaczkowski o tym, co najważniejsze" ks. Jan Kaczkowski
- "Inwazja na Tearling" Erika Johansen 
- "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria" Ann Handley, C.C. Chapman
- "Magia słów" Joanna Wrycza-Bekier
- "Paradoks szympansa" Steve Peters
- "Mindware narzędzia skutecznego myślenia" Richard E. Nisbett
- oraz książeczki "Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie wizualne", "Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie obiektywne", "Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających szybkie myślenie"
- a ja zafundowałam sobie torbę, kubek i koszulkę z uroczym dinozaurem, który niestety zginął, bo nie czytał książek ;-)

3. Książki z Warszawskich Targów Książki :-)


Te książki przywiozłam ze sobą :-)
- Dariusz Rosiak "Żar. Oddech Afryki"
- Mia Sheridan "Bez słów"
- Nino Haratischwili "Ósme życie"
- Greg Baxter "Pomieszkanie"
- Zahar Prilepin "Klasztor"
- Remigiusz Mróz "Trawers"
- Leon Knabit "Dusza z ciała wyleciała. Rozmowy o śmierci i nie tylko"
- Nick Vujicic "Nie daj się gnębić"
- Joanna Wrycza-Bekier "Webwriting"





Na blogu w tym miesiącu pojawiło się: 

Jednym słowem w maju się działo :-) Recenzji pojawiło się mniej, ale to niestety ze względu na mój stan zdrowia i mam nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy. 

A jak Wam minął maj? Co ciekawego pojawiło się na Waszych półkach? Piszcie!

Komentarze